راهنمای سفر و گردشگری - طبیعت گردی- جاذبه های گردشگری و توریستی

راهنمای سفر و گردشگری - طبیعت گردی- جاذبه های گردشگری و توریستی

راهنمای سفر و گردشگری - طبیعت گردی- جاذبه های گردشگری و توریستی

راهنمای سفر و گردشگری - طبیعت گردی- جاذبه های گردشگری و توریستی

شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۲۸ ب.ظ

پارک آبی سیام (بانکوک) در تایلند

پارک آبی سیام (بانکوک) در تایلند

یکی از مراکز تفریحی شهر بانکوک مجموعه سیام پارک است که در شرق این کلانشهر قرار گرفته است و از بزرگترین استخر آبی با امواج و گرداب مصنوعی و مرتفع ترین سرسره آبی در جهان برخوردار است. پارک آبی سیام دارای بزرگترین استخر موج در دنیا است و در کتاب ثبت رکورد گینس ثبت گردیده است .استخرهای بیشماری در آن ساخته شده است که گروه های مختلف سنی می توانند از آنها استفاده کنند. برخی از قسمت های پارک آبی سیام همانند ساحل دریا شبیه سازی شده است. در کنار این مجموعه بی نظیر ، آبشارها و صخره هایی نیز به چشم می خورند و کلوب آب درمانی و ماساژ نیز در آن در نظر گرفته شده اند. از جاذبه های دیگر این مجموعه سرسره های مارپیچ و تونلی شکل آن است که هیجانی مضاعف به مراجعین خود  می بخشد. بد نیست بدانید که این استخر موج دارای 13600 متر مربع مساحت میباشد.این مجموعه دارای بیش از 30 دستگاه می باشد.

این پارک شامل 4 قسمت به شرح ذیل است:

  1. پارک آبی
  2. جهان خانوادگی

3.جهان فانتزی

4.جهان کوچک

پارک آبی سیام در طول سال با بازدید بیش از 2 میلیون نفر از سراسر دنیا یکی از جاهای دیدنی بانکوک لقب گرفته است.این پارک همچنین دارای یه سالن آمفی تاتر بزرگ جهت اجرای مراسم خاص نیز میباشد. پارک سیام دارای یک برج بلند به ارتفاع 100 متر نیز میباشد که میتونید از بالای آن چشم انداز شهر و ببینید.

و همچنین اینجا دارای یه مرکز ماساژ پیشرفته نیز میباشد

 وسایلی که بیشترین بازدید رو داره در این پارک عبارتند از:

Vortex گرداب:

این گرداب یکی از 2 تا گرداب بزرگ دنیا میباشد واولین در نوع خود در آسیای جنوب شرقی است. این گرداب به طول 765 متر و در 5 حلقه به قطرهای مختلف طراحی و ساخته شده است.

Giant Drop قطره غول پیکر:

سقوط آزاد از ارتفاع 75 متری که بسیار مهیج است.

منبع: سایت راهنماسفر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی